Merhaba bebeğim 7ay 18 günlük oldu artık uyutmak için salalrken uzun hava çekerek inler gibi ses çıkarıp öyle uykuya dalıyor son iki gündür de bu uzun havalarını baya uzatmaya başladı kafam kaldırmıyor resmen bende onla en son yatıyorum o yle yorgun düşürüyor tecrübeli olanlar yazabilir mi bebek neden bunu yapar kuzenim kendini rahatlatmak için yapar dişlerindende yapar bebekler demişti. Hatta bazen ninni söyler kendi kendine falan dedi fakat sizlerinde yorumlarını merakla bekliyorum… Birde artık ayaklarım kopuyor salla salla sizler nasıl uykuya geçiriyorsunuz gündüz ve gece uykularında bunlarında yazarsanız çok memnun olurum…Sevgilerimle