121015 bn Konya’da yaşıyorum rota aşısını iki doz yaptırdım her dozüne 240 TL para verdim şimdi de menenjit yaptıracağım gene iki doz yapiliyormus ve her bir dozü 460 TL imiş biraz pahalı aşılar….
Aslında doktorumuza sordum mecburi mi yani Türkiye genelinde yaygın bı hastalık mı menenjit diye çok görülen bı hastalik değil ama virdurma gerek yok diyemem çünkü bulaşıcı bı hastalık Allah korusun birinden bulaşır falan bn sorumlu olmak istemem size klmis bişey ama bn virdurmanizi tavsiye ederim dedi o yüzden vurdurmayi düşünüyorum inşallah ilk dozu dokuzuncu ayda yaptıracağım