Merhaba bebeğim 2.ayına girdi ama eşimin korona testi pozitif çıktığı için aşılarını yaptırmadık 2 gündür 38 civari ateşi var Calpol verdim günde 2 defa ama bir işe yaramadı sanki Alnina ılık suyla bez koyuyorum eklem yerlerine ama korona mi oldu yoksa üşüttü mü bilmiyorum ya da asi vurulmadigimiz için mi böyle oldu :(