Kizlar merhaba bebegim 2 aylik ve 15 20 gündür ciddi kabizlik sorunu vardi her gun aksamlari 5 6 saat araliksiz agliyor ve cok ikiniyordu ne denediysem kakasini yapamadi mama da kullaniyordum hastaneye götürdük doktor mamayi birakin dedi mamadan kaynaklaniyor dedi poposu tahris olmus 2 krem verdi refluye cevirmis artik fitil, oralac şurup, debridat şurup ve metsil gaz damlasi verdi eve gelir gelmez fitili verdim ama 3 saat olmustu hala kakasini yapamamisti sonra doktorumuzu aradik lavman yazdi aldik lavmani yapinca anca o zaman yapabildi. Kizlar tavsiyem kabizlik sorununuz varsa ilk firsatta doktorunuza danisin benim yaptigim hataya dusmeyin kac gundur yavrum neler cekiyor kiyamiyorum o agliyo benim cigerim yaniyo