Woody canım sütüm var çok şükür mama da versem aynı sürekli uyanıyor daha önceden duzenliydi uykusu 4 aydan sonra uyku falan kalmadı bazen aç olduğunu düşünüp bende mama veriyorum ama kilo alımı iyi hatta ebe sakın mama verme maşallah çok fazla bile kilo almış dedibide artık ek gıda alıyor günde iki kez