ikizlerinannesi2985 Anneler, kızım düzeltilmiş 1 aylık, oğlum 3 haftalık. Kehribar kolyeyi kullanmaya ne zaman başlamalıyım?
Hld61 ikizlerinannesi2985 ben oğlumda 5 aylıkken başladım kızıma 2 aylık taktım ama gıdısı var tombul ve geçen boynuna sıkıştırmış kolyeyi morarmıştı hemen çıkardım çok korktum şimdi ayak bileğine takacağım bilgin olsun
yavruhamsihafsacuk ikizlerinannesi2985 kaçıncı haftada doğdular acaba neye göre düzeltiliyor ayları??
mrstucii06 ikizlerinannesi2985 ben o kehribar kolyenin net ve net sekilde faydasini gördüm gece yatarken boynundan çıkarıp ayak bileğine takıyorum 2 aylikken sunnet olduğunda yavrum ağrısı olmasin belki faydasi olur diyr taktim sunnet sonrasi beklediğimden kolay gecti ve yavrumun gaz sorunu bitti 5 6 gunde bi kaka yapan oğlum hergun veua 2 gune bi kaka yapmaya basladi cok şükür kehribarin faydalari diye düşünüyorum cunku cok gazli bi bebekti
Ozdmrkbraa ikizlerinannesi2985 benim oğlum da 1 ay 4 günlük kolik bende dün boynuna taktım faydası olur belki diye gıdısı var çok korkarak taktım ama onu ayağına taksam aynı etki olur mu da
ikizlerinannesi2985 Hld61 hadi yaa.. benim de kızımın baya gıdısı var.. esas sıkıntılı olan da kızım zaten. Biraz daha bekliyim o zaman. Ayakta çok etkili değil diye biliyorum kullananlardan
ikizlerinannesi2985 yavruhamsihafsacuk prematüre olarak 31 haftalıkken doğdular canım. Taburcu oldukları tarih düzeltilmiş yaşları oluyor
yavruhamsihafsacuk Hld61 bende 37de doğum yaptım 40a göre mi hesapyalacağım yoksa miaddan önce doğanlar için mi bu sistem🌺
Hld61 ikizlerinannesi2985 bence takma iyi ki gördüm ayaktaydı .Uyurken olsa ne yapardım çok korktum çok
ikizlerinannesi2985 mrstucii06 hadi yaa. Benimkiler de çok gazlı, özellikle kızım sancı çekiyor😔 bilemedik valla biraz daha büyümesini beklesem mi diye
ikizlerinannesi2985 mrstucii06 onu bilmiyorum. Görümcem de kızının en başta ayak bileğine takmıştı, hiç etkisi olmadı demişti. Ordan biliyorum sadece
Ebruili ikizlerinannesi2985 e bebekten aldığım el bileği için kolyeyi ayak bileğine 40 çıktığından beri takmaya başladım bilekliği küçülüncede kolye olanını aldım 12 aylığız hala aktif olarak kullanıyoruz
mrstucii06 ikizlerinannesi2985 belki aldigi yerle alakalidir benm aldigim litvanyadan geldi sertifikali yada bebekten bebege degisiyodur ben cok etkisini gördüm corabin veya pijamasinin üstünden taktiysa gormeyebilir etkisini tene deymesi lazim
FikriyeAli ikizlerinannesi2985 ben oğlum 3 aylıkken kullanmaya başladım Kolyelerde tek tek kopma ihtimali yok çünkü her taşın arasına düğüm atılıyor banyo yaparken bile çıkartmıyorum sıkıntı olmadı hiç