Balbocegimkizim_42 Balkiz_ aynen benimkisi de öyle bazen 60 bazen 90😥 ne sebeklikler yapıyorum ama yok zaten kilo sorunumuz var bakalım beşinci ay kontrolünde nolcek
Mysunshines17 Misseli Merhaba benimkiler 7.aya girmek üzere ama o dönemde bizde çok zorlandık biri özellikle hiç icmezdi , mamayi değiştirdiniz mi ,biz o şekilde çözüm bulmuştuk ayrıca 4.ay da sıklıkla biberon ve mama reddi olabiliyor ,emmeyi bırakabiliyorlar vs