Bu zamana kadar geceleri hiç uyanmamış bi bebek gündüzleri uykusu güzel ama şu sıralar her saat nerdeyse kendini eli koluyla uyandırıyo uykusu var aslında kucagıma alınca direkt dalıyo ama yatırınca yarım saat sonra bi daha uyan atak mı bu ne yada kızlar bazı öğlenler kısa uyuyo eltimin çocuğu sağolsun uyandırıyo öğle uykusundan dolayı falan mı bişey diyin