Arkadaslar merabs bebegim 20 günlük doktorum her iki gogusu toplsm 20 dak emdir dio ama bebegim 1 saat bazen 1 bucuk saat emiyo bazen doyuyo uyuyo bazense emdikce emmek istiyo acaba sutum doyurucu gelmiyor mu yetersiz mi bunu nasil anlarim sutum bol az değil sıkdığımda sut geliyo bilgisi olan varsa yardimci olabilr mi