defneyaman kahvaltılık karışım yapıcaksam 2 buz küpü ona katıyorum , önceden çıkarıp eriyip oda sıcaklığına geliyo tabi … çorba yapabilirsin , bebe bisküvisi yapabilirsin… Ben fazlaydı diye geçen kendimize pizza yaparken pizza hamurumuzu ılık su yerine peynir altı suyunu ılıtıp mayaladım… Su kullanacağın her yerde kullanabilirsin yani