mycutebaby ilk 2 ay hep açtım, gece uykuları çok kötüydü yarım yamalaktı. Şurda son 1-2 haftadır ya hiç açmıyorum ya da 1 kez açıyorum en fazla, maşallah daha iyi uyuduğunu gözlemledim. İlk zamanlar bezi ufacık kirlense çırpınıp ağlardı. Şimdi tam kirlenince ancak ağlıyor