TSM Aksam 9.30 10 a dogru yatti saat gecenin bi koru 2 olmus uykusunu alip uyandi napacam ben bi onerisi olan varmi bi yardim edin akil verin artik ne yapacami sasirdim
Omerinannesi342 TSM gel sarılalım bacım 16 aylık 00:30 da bir uyandı saat 04:30 hala uyumuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kafayı yicem valla 1 buçuk sene olcak nerdeyse 1 gece deliksiz uyumadım
Handegg TSM aynı durumdayız üç gündür çocuğun uyku düzeni gitti 2 buçuk aylik oğlum var yarın saat uyuyor uyanıyor gündüz 8 saat uyumadı şaka gibi şimdide uyanık .
tatlisert TSM oğlum 23 aylık. Neredeyse 2 aydır gece uyanıyor yatağın içinde dönüp duruyor sebebini bende anlamadım o kadar kötüyüm ki göz altlarım morardı. Bide 7 de kalkıyo🥴
Purely Mom091 sana bayılıyorum uykuyla ilgili deli divane sorunların var ama yine de uykuyla ilgili herkese yardım etmeye çalışıyorsun 😀
Mom091 Purely belki şunu yap diyemem ama en azından bak şunu sakın yapma falan diyebilirim belki şeker kız🥰🥰
Pinar3529 Aynı benimki gibi bende burda kaç posta yazdım uyku ile ilgili ama artk birşeyimi var diye düşünmeye başladım çünkü yatsa bile uykuda ağlıyor hastaneye de gidemiyorum çünkü bir tanede 2.5 aylk bebek var
Canoglum72 Pinar3529 aynı durumdayız canım benimde oğlum 16 aylık birde kızım var 3 aylık 1 saat uykuya hasretim kızım maşallah diyeyim çok uslu ama oğlum son zamanlarda çok değişti gece uykuda ağlar kızar gündüz zor uyur bende ne yapacam bilmiyorum dayanacak gücüm kalmadı inan
TSM Omerinannesi342 erkn yatirsak bi dert yatirmasak bi dert erken yatsa uykuyu alip gece kalkiyor nolacak boyle bnde bilmiyorum bide esim gelmis sen alistirdin boyle Diyor 🤦🏻♀️ He ben diyom gece kalk diye tovbe yarabbim 😂
Omerinannesi342 TSM erken yatmaları gerekiyor sağlık açısından ama işte sabır bakalım bu gece nasıl olacak dün gece uzun bir aradan sonra böyle yaptı benimki
TSM Mom091 gun icerinde bir kez uyuyor en fazla iki saat yatiyor eger mesela oglen 1 gibi yatiyorsa 3 gibi kalkiyor sonra aksam 7, 8 e dogru uykusu geliyor kendiliginden uyuyor sonra uykuyu alip hop 9.10 gibi ayakta 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Purely Mom091 ya onu diyorum ya işte yanlis anlama ters biryorum olarak demedim. Kendinde ise yaramıyor ama kimseden de bildiğini sakinmiyosun yardim etmeye çalışıyorsun aksine. Ay kötü bisey demedim kız
TSM tatlisert Omerinannesi342 evet herkez oyle diyor ama gel gelelimki istedigimiz gibi olmuyor 🤷🏻♀️
TSM tatlisert senin ki yine yatagin icinde dolaniyormus 😂 benimkide ben uyanayim diye ciglik atiyor 😂
Mom091 Purely ayol tatlı kız dedim sana kötü anlasam öyle der miyim hiç😁 sağol canım benim. Keşke bende bulabilsem çaresine de herkeslere söylesem ama yok işte bende de😁😁