Merhaba,
Bebeğim az emiyor. Açıkmıyor.az çiş yapıyor.kaka yapmıyor ve sarılığı hala geçmedi. 40günlük
Çıldırcam az kaldı. Mememde uyuyor veya boğazın süt kaçtı mı süte devam etmiyor cisine bakıyorum çok az. Nadir doya doya süt emiyor.Kaka desen 7gunde bir. Pramatüre doğduğu içinde uzamış sarılık olacak demisti doktor ilk doğduğunda yeni gittik 38gunlukken gözlerinde hala sarılık var bol bol emzir diyo doktor ama emmiyor ki sarılık olcak diye korkuyorum. Biberonda denedim az önce biberonu hiç sevmedi. 30cc zor içti doydu kendine göre daha da mememi almadı🤦🤦🤦 Bu çocuk aç 😭 anne sütü mü sevmiyor acaba ne yapcam kafayı yicem. Son çare mama vercem en azından daha tok tutar ama biberonu da sevmedi sanki ☹️ kafam çok karışık çok korkuyorum ne yapacağım nolur bir fikir verin