1prens1prensesannesii Kızlar az önce 20lik dişimi çektirdim geldim. Doktor tampon yaptı eve gelince değiştirdim. Ne zaman çıkarmalıyım? Böyle uyuyamam yutarım felan. Çıkarsam kanama olur mu. Uykuda birşey olur diye korktum çıkaramadım da
MasalsMommy 1prens1prensesannesii Kontrol edin kanamayı çok yoksa çıkarın. Bir şey olmaz zaten gece boyu durması daha tehlikeli
Miniminnak22 Geçmiş olsun canım Ben çektirmiştim de yarım saat sonra çıkarmıştım yanlış hatırlamıyorsam
1prens1prensesannesii Miniminnak22 benim 2 saati geçti. Tamponu çıkarsam birşey olur mu acaba yoğun kanama olur mu. Uyuyamadım valla korkudan.
pelinsss 1prens1prensesannesii kan çoktan durmuştur, tamponla uyuma sakın. Ben 4 tane 20 lik çektirdim 🤦🏻♀️ Tükürüğün orayı iyileştirecek zaten
Miniminnak22 1prens1prensesannesii kız yoook zaten 2 saat geçmiş Çıkar da ağrı sızı yoksa uyu rahatça 😘
1prens1prensesannesii MasalsMommy çıkardım şimdi ççok hafif var kanama. İnşallah. İtşey olmaz teşekkür ederim
1prens1prensesannesii pelinsss çok hafif var. Gazlı bezle baktım da çıkardım geri. İnşallah birşey olmaz teşekkür ederim ❣️
1prens1prensesannesii Miniminnak22 parol içtim şimdi Ağrım yok ama her ihtimale karşı 😂teşekkür ederim