momyshark1 enfeksiyon yayılmıstır. Saglık ocagı antibiyotik yazar aslında eger türkiyede yasıyorsanız . Sonrasında da bir diş hekimiyle (görüşün, mutlaka cektirin. Benimkini çene cerrahı cekmişti. Aşırı korkarım diş olayından, 2 dk da cıkarttı, asırı agrım vs. olmadı, cok cok az kanama olmustu 2 güne geçti sıkıntım cekmeye değmez o agrıyı, ne lanet birşey o agrı. et acısı cok fenadır.