MH34 aktif emziriyorsanız günde 1-2 sagımdan fazlası yararlı degil. Hem bebeğe hem size yorucu olur. Bununla ilgili powerpump yapabilirsiniz , ve depolanacak sütleri az cclerde koymak daha mantıklı. Bir de emzirme danısmanı izmiremzirmedanismani Seda hanımın işe baslama / süt sagımı postunu bulup okumanızı tavsiye ederim, kendinize bir plan olusturursunuz.