Eagil 2.doz asimizi olduk Dr ondan değil dir diyo ama asidan beri 37.5 atesi ve o civarda iki gundur calpol veriyorum basina boyle bisey gelen var mi
Eagil seydaac dr lar inatla ondan degil diyo.ihtimal vermiyo zaten benim bebegim.yenidogdugunda 1 hafta yogunbakimda kaldi ates yuzunden korkuyorum o yuzden asidandir diyorum ama korkuyorum da