Bilgekusum Arkadaslar hangi marka oto koltugu kullaniyorsunuz malum fiyatlari cok pahali fiyati uygun yatis kademesi ve izofix olan hangi koltuklar guzel uygun fiyatli olanlari onerirmisiniz fikirlerinize ihtiyacim var😟😔
Duru78 Bilgekusum baby jöle marka kullanıyorum ben yalan olmasın 500-600arası bir fiyata aldım bu yaz İstanbul saraçhaneden aldım orada başka model her fiyata var ben memnunum oturur pozisyon yatar pozisyona alınıyor kademe kademe internetten dediğim markanın yorumlarına bakın isterseniz
Meriwa Bilgekusum römer kullanıyoruz canm herşeyin en iyisini güzelini alırken araçda da onu korumuycak adac testini başarıyla geçmemiş bir ürün alıp ah vah dememk adına biraz maliyetli bu ürünler ama güvenli olanları alın
Medusafer Bilgekusum oto koltugu güvenlik için alınan bisey ucuz aip korumayan bisey almak yerine hiç almamak daha mantıklı bence insan tüm bütçesini zorlayıp güvenlisini almalı bindiğimiz arabalara kaç bin TL veriyoruz 2 3 bini bebeğimiz icin çok gormemeliyiz tabi bu benim düşüncem biz besafe izi comfort x3 isofixli aldık şimdilik memnunuz yüksek olduğu için bebeğim çok seviyor