Kızlar oğlum 9 ay 1 haftalik.son 2 haftadır geceleri uyanip ağlama var ama son bir kaç gündür fena oluyo. Gece uyurken birden aglayarak uyanıo ve hiç durmuyo iç çekiyor. Geri yatiramiyorum beşikte istemio zorla susturuyorum. Uyanınca çok gaz cikario 2 gündür ishali de var kanalı bez sayısı 5 buluyo arada kakali sulu bezi de var. Karnı agridigi için sancı yapıyor olabilir mi ? Yoksa gece terörü mü? Bu arada oğlum diş çıkarıyor al dişleri çıktı ama üstten ilk azı dişleri çıkarmaya başladı. Birini çıkardı diğeri için uğraşıyor. Gün boyu çok huysuz bı çocuk devamlı kucak istio pencereden dışarı bakmak ve ilgi istiyor. Çok da Su iciyo biberonu eline alıp iciyo bizde yemeğini yedirirken iciriyoruz ama sanki su değil mama içiyor. Sudan mi neyden bilmiyorum çok bunaldım artık. Nedir bu bir akıl verin bana. Hee gece ağrı kesici icirsem faydası olurmu ağrısına 😣😣😣