Lilav21 Merhaba güzel anneler, Bebeğim 4 aylık ellerini ağzına götürüyor 1 dk sonra sinirlenip ağlıyor sebebi ne olabilir,böyle bi durum yaşayan varmı ?
Sevce19ceren Lilav21 ellerini taniyo tukruk bezleri calisiyo bu aylarda.Dis etleri sertlesip dise hazirlaniyo 6 aylik kizimda 2 aydir sizin dediginiz gibi.Tum yumrugunu agzina goturuyo sinirlenip agliyo 😂 en gec 2 3 aya disler gelir.
Alpaslanceylan Lilav21 bızımkıde oyleydı agzı kasınıyormus kasıyamayıncada öyle yapıyormuş ben elımı ıyce temzıleryıp elımı verıyordum ıyce azına sokuyordu elımı komple sokcak dıye çok korkuyordum 😂😂😂
Lilav21 Pankek Ağzında yara falan var sanıyorum bakıyorum yok,eller sürekli ağızda sürekli ağlama krizleri,ellerini emmeye başladıktan sonra emziği de bıraktı 🤦🏻♀️
Pankek Lilav21 Benimli 6,5 aylık oldu hala yapıyor. Uzun bir süre el emecek sanırım diş etlerinin kaşıntısı geçene kadar. Ben bıraktım emsin siliyorum ellerini o kadar
Lilav21 Papatyabeyazi salyasıda çoğaldı dişten şüpheleniyorum ama anlayamadım,ağızdaki ilk belirtisi nedir ?
Papatyabeyazi Lilav21 diş etleri sertleşiyor beyaz beyaz belli ediyorlar kendini şişiyor gibiydi böyle ama ben çıktığını fark etmedim annem söyleyince gördüm