Birannebirfurki https://imgyukle.com/i/a3ZbOs geçtiğimiz cuma vücudundaki kızarıklıklar için bebeğimi doktora götürdüm uyuza benziyo dedi krem verdi yüzüne sürmedik ve yüzüde böyle oldu uyuz yüz bölgesinde olur mu yanaklarında falanda var ama ışık rahatsız etmesin diye sadece alnını çekebildim
Birannebirfurki _eay_ raporlu aşısını yazdırmak için tekrar gidicem hastaneye o zaman tekrar gösteriyim
Birannebirfurki InancDemir20 evet kafa derisindede var kaynanam ona konak dedi ama yüzündekiler gibi benek benek wilkinson kullandık 5 aylık
InancDemir20 Birannebirfurki evet o gecırıyor anca onu söylucektım. Nasıl bulastı ? Ve sızınde surmenız gerek asırı bulasıcı bırsey ve kurtulmak zor bnm oglumun kafasın var bır kactane usandm artk
Birannebirfurki InancDemir20 ailecek kullandık 10 gün sonra tekrar kullanın dedi ama yüzüne süremiyorum nasıl olucak ki
InancDemir20 Birannebirfurki ben beyaz sırke suruyordum yuzunde tek tuk oluyordu. Kafasındakıler gecınce oda gecer dıe dusunuorm
Nisasmom Birannebirfurki evet canım maalesef olabilir bebeklerde yüzde de çıkıyor bizde geçirdik iç bacak vücudun eklem yerlerinde baya bi kaşıntı oluyordu
Birannebirfurki Nisasmom ne kadar sürede atlattınız benimde kremden önce özel bölgem aşırı kaşınıyodu
InancDemir20 Birannebirfurki suyla bıraz karıstırıyordm suruyordm ben ama ne kdr dogru bılmıyormda ama kremden bin kat iyidir dıe dusunuyordm .