sun88 kuzum seni uzmek istemiyorum ama benim 2 aylik kizim var 3 gun oncr 2 gun boyunca her uyuttugumda defalarca sicradi tabi hem atak hem kaka yapnama hem gazinin yogun oldgu bi donemdeydi doktora video cekip gosterdim bu cok normal sese duyarlilar ama farkli seyler hissedersen getir dedi kakasini yaotiktan sonra gecti sicramlari simdi olsada uyurken 1 2 kere oluyor nobetmi bunlar kollari havaya kalkiyot bazen agliyo bazen geri uyuyo aama su var kucagimda ve yuz ustu yapmadi simdi normal ama ben aklimdan cikaramiyorum surekli izliyorum varsa bisey gec kalmak istemiyorum bu nobetler gelisimi engelliyomus galiba doktor bakti gayet normal dedi ama icim rahat degil