Şuan emmeye kalktı ve uykumun en tatlı yerini böldü tek gözümle sana yazıyorum 😂 alışkanlık tamamen ya aç olduğu için değil üç dört kere falan süt çekti uyudu şimdi yine 2 saat sonra dikilecek beşiğin ortasına anneee anneee diye yine iki kere süt çekicek uyicak sanırım sıcaklığımızı arıyorlar kokumuzu falan 😍