Oznur28- Merhaba kizlar kızımın damaklari yanıyor resmen çok sıcak ve ateşi var bugünde neredeyse gün boyu ağladı fitil attım ama böyle dış belirtisi yaşayan varmı dış belirtisi midir .
KYigitf Oznur28- tetagil kullan hem agiz bakimi icin hemde dis doneminde cok rahatlatiyor bebegi benim oglumda surekli kullaniyorum. Ates icinde calpol verin kilosuna gore dis atesi inatci olmuyor genelde gecmis olsun ilik bir dusta rahatlatir
Oznur28- KYigitf çok teşekkür ederim colgel vardı bende de diş için fitil attım ama bugün ateslenmeden önce de duş aldirmistim 2 saattir ateşi var zaten keyfi felan yerinde sadece ateşli ama gün için de de çok ağlamıştı 😟
Nurbanu90 Tetagil bende kıZıma kullanıyorum ama etkısı bizimkinde cok olmadı sürekli eli agzında aglıyordu osanit aldım 4 gündür kullanıyorum. Cok rahatlattı. İsterseniz onu da bı araştırın fikir olsun siZede