17 günlük bebeğim uyurken kundağı bozuyor kollarını çıkarmayı seviyor ayaklarıyla da battaniyesini aciyor. Kundak yapınca rahat edemiyor kundak siz da üzerinde örtü mortu kalmıyor anlicaginiz. Uyku tulumu var çok kalın değil onu mu giydirsem ne yapsam bilemedim. Sizler nasıl uyutuyorsunuz ne giydiriyor ne ortuyorsunuz????