Eğer sütün varsa mamaya hiç başlama bence. Ben de senin gibi düşünüp sütüm yetmiyor diye sabaha doğru mama veriyordum, biberona alışınca memeyi istemedi ve bu süreç çok hızlı oldu. 2 hafta zorla veriyordum, sonra sadece gece uyurken emzirebildim. Sonra onu bile kabul etmedi.