Merhaba kizlar. Benim 4 buçuk aylık bebeğim var 3 . Ayda meme reddi verdi ne kadar cabaladiysam almadı sadec uyurken aldı ve gün içinde toplasan bir saat uyumuyordu . Ac bıraktım yine almadi mama denedim biberondan midesini bulandirdi. Bende mecburen ek gıdaya geçtim. Ama şuan kendisini aşırı kasıyor ve ikiniyor. Sizce napmaliyim kendimi ona zarar vermiş gibi hissediyorum çok üzülüyorum ama aç kalınca da üzülüyorum .😔