Yigithamzamom lohusalıkken hiç kızmadım, şimdi 2 yasında bazen cok kızdırıyor ama nasıl güç kavustugum aklıma geliyor kendime geliyorum. Sizin de dogumunuz cok yeni elbette yorgunluk vs. var ama siz ne kadar stresli kızgın olursanız bebeğiniz de sizin duygularınızı o kadar sünger gibi alıyor ki o da daha aglamalı daha uykusuz olur. Sakinleşmeye çalısın, kendinize yüklenmeyin. O duygu gelince birkaç yudum su için, elinizi yüzünüzü yıkayın. Gün içinde gülünecek birşey olmasa da sıklıkla gülün, hormonlar devreye girecek ve iyi hissedeceksiniz. Omega -3 kullanımı da dogum sonrası stresi için iyi geliyor. saglıkla büyütün