sarisinbayan Fatmaervanur zencefil kullanamiyorum ya tadı cok kötü acı gibi bi tadı var inşaallah canım
zumratugba sarisinbayan bala karıştırıp yerseniz taze zencefili hem doğal olur bana da doktor dedi ama geçmezse mecbur ilaç canım ben andorex sprey kullandım bir kaç gün yine iyleşmesim antibiyotik kullandım mecbur 😉
Adensu sarisinbayan yani dr bagli kimisi yazar kimisi yazmaz ama bana agrilar icin kafein yuklemesi serum yapildi igneler gelip geciciydi o serum tamamen gecirdi bir daha agrilarim olmadi
sarisinbayan DevranAlp eklemlerime kadar vurdu resmen ama geçmesi imkansız parol da fayda etmiyor artık: (
Birsenvergili sarisinbayan ben kullandım canım doktor hatta sprey verdi zararlı olsa kullandırmazdı sende bi sor istersen hatta git bana reçete yazmıştı
Boncugum sarisinbayan bal karabiber limon karıştır iç ben hep öyle yapıyorum zararıda yok çokta iyi geliyor
Clover sarisinbayan doktoruna sor cunku benim alerji icin kullandigim burun spreyini emzirene kadar yasakladı soktor
zumratugba sarisinbayan tabi cnm emzirdiğimi bilerek verdi doktor emzirirken kullanabileceğin bir sürü ilaç gargara antibiyotik var ama doğal yöntemlerle iyleşemezsen .. Benim kulaklarıma kadar iltihap olmuş nasıl üşüttüysem artık 🙄
Albertosss sarisinbayan tuzlu gargara yap çok iyi olur birde limon dilimle tülbentin arasına koy bağla bogazına geçmiş olsun