tarcinkokusu14 Arkadaşlar bir şekilde kızımın triko LCW alt üst takımları bilirsiniz onun üst bedeni çamaşırlara karışmış normal 40° açmıştım açıldı kumaşı geri dönüşü bir sekilde olabilir mi? Başıma hiç gelmedi çünkü.. 🤷
tarcinkokusu14 boncuk- yok canım yanlış telaffuz etmişim açıldı derken aslında kumaş olarak yani esnedi demeliydim daha kip dar duruyor bady si çünkü gevşedi
boncuk- tarcinkokusu14 hmmm triko kumaşlar maalesef öyle oluyo ya 🙁 sanırım esnemeye bir şey yapılamaz