Merhabalar. Kızımla üç gün kuralına uygun tadım yapıyoruz dün patatese baslamıstım dün iyidi bugün yanakları kıpkırmızı ve aşırı huzursuz gün boyu uyumadı hafifte kusması oldu hırıltıda var gibi alerjiden şüphelendim, başına gelen oldu mu acaba? Patatesi kesicem yarın vermicem yeni tadıma başlamalımıyım yoksa belirtisi geçincemi başlamalıyım? Doktora götürmelimiyim yarın bir müdehalede bulunmuyorlar diye biliyorum ama emin olamadım.