Sibebstl Merhaba Hanımlar ; 2 aylık bebeğim var gaz sancısı çekiyo acil bu damlayı aldık nasıl kullanıcaz bilmiyoruz yardım edermisiniz
Miniminiprens Sibebstl çay kaşığna kaç damla dedildrse damlat ver. Ben o aylarda 4 damla verdim sonra arttırdım aydan aya
Sinemes Sibebstl Doktorunuza danışarak mı aldınız? Doktorumuz belirliyor kaç damla vermemiz gerektiğini.
Ege5159 Sibebstl bize doktorumuz gunde 4 kez 8 damla demişti. Çok fayda etti ilk başlarda ama sonra eskisi gibi oldu aç karna vermeye çalış daha iyi oluyor demişti doktor bize
Mnozbeyler Prospektüste 15 damla yazıyor neden kimse bu şekilde kullanmadı ben emzirmeden önce veya mamasına 15 damla şeklinde kullanıyorum amcamda çocuk doktoru oda bu şekilde kullanmamı söyledi
Yaseminnnnn93 Sibebstl gunde 3 kere 15 damla kullaniyordum ama zeytinyağina gectik doktorum onerdi ustelik sutume cay kasigi kadar karistiirp verdim ne gsz ne kaka skntisi kaldi ama sabırla 2 hafta surekli verdim sonra düzeldik suan gazini kendi kendine çıkarıyor emince masllah
Selim16 Sibebstl o aylarda günde 3 kez 5 er damlayla başladık en az arada 6 saat olacak sonra sabah akşam 10.ar damla şeklinde kullandım.
Mrvdlgc Bizde ikinci ayda başlamıştık günde 3 defa 15er damla verdik hep daha azının etkili olacağını sanmam
Melek_berf Sibebstl günde 3 veya 4 kez 15 damla canım, bır çay kaşığı zeytınyagı 25-30 cc sütünü sağ karıştır bebeğe içir bagırsakları çok güzel çalışır