Cansu-ata ayazlianne ayazlianne ay ben bugun sunnetini yaptirdim🥺🥺🥺bardak koydu gene 4 gun koyun dedi
Selmagkce ayazlianne 2 hafta oldu oğlum Sünnet olalı bardak falan koymadık çok rahat geçti ilk üç günden sonra fuciddin diye bir krem sürdük bir hafta
Niko Ben hiç koymadım bir parmak kalınlıgında gazlıbeze fusidin sürüp bezin yapısan kısomlarını capraz yani ustten gezlı bezi tutacak sekilde yapıstırdım.dr o sekilde gostermişti.kucak ya da yerde donme durımlaında hiç keyfi kaçmadı mama sandalyesine bile oturdu normal hayatımıza donduk kısaca .6.ayında oldu bu cmts 2 hafta olacak iyilesti 1 haftada
NrYlmzTsr Ne bardak ne de bant pansuman vs kullandim. Bitkisel sprey ve krem verdi doktorumuz, sabah aksam sadece onlari kullandim. Yarin 1 hafta olucak, 3 gunde iyilesti.
NrYlmzTsr ayazlianne multi way clean spreyin adi, krem de terramycin. Allaha sukur agri aci olmadan atlattik, sunnetten ertesi gun suya oturtarak bandini cikardik, 4gun boyunca kuvette suya oturttum. Direk sargisiz bezi bagladim her seferinde.
Niko Gazlı bezin pipiye gelecek kısmına krem sürüp pipiyi gobegine bakacak sekilde tutup bezi koydum ama pipinin ucu acık kalsın.ucunu kapatmayın.sonra direk bezini baglıyordum.bagcıklar pipye dogru capraz yapıyordum gazlı bez kaymasın diye.ilk dakikasan beride istediğim sekilde tuttum hiç sorun olmadı.sabah ve aksam batikonla siliyordum bide
Mervealtun ayazlianne 10 gün koyun dedi doktorumuz 10 gün koydum şükür bir sorun olmadı hiç akma kanama morarma gibi
Zxcvbnm ayazlianne bardak ilk defa duyuyorum bizim ki sargiliydi bi ucu açıktı oradan zeytinyağı damatip krem koydum bolca başına sargı kendiliğinden 2 günde düştü Dr böyle söyledi sargı ilk çıkınca az acıdı sonra normaldi hersey 2 aylıktı bebeğim sünnet oldugunda
Zxcvbnm ayazlianne sargı kendiliğinden düştü 2 günde bardak da koymadık Dr öyle bir şey demedi hiç bi skntimiz da olmadi
ayazlianne Cinarege_ bezi açık bırakamıyoruz üşütür diye yeni bronşit geçirdik bez değmesin diye bardak koyuyoruz