Ben yirmi gün önce doğum yaptım aynısı var. Kontrolde doktoruma söyledim, kendine zaman ver kırkın da geçmezse genel cerrahiye görün dedi. Bu aralar daha da hafifledi dikkat edince ve yürüyünce. Hareket halinde olmak iyi geliyor. Ama yine var tabi. Fakat sizin baya olmuş bence bir görünün.