Kızım saçlı doğdı maşallah bende öyle olunca uzadıkça çok tatlı olur dedim gercektende çok yakışıyor, fakat gören herkes kazıt ileride çok pişman olursun erken yaşta dökülme yaşamasın tüy gibi olmasın saçları dedile. Kıyamam diyorum ama ilerde pişman olma kız çocuğu dediler. Kazıtsam hemen uzar mı hiç göze alamıyorum bir yandanda ilerisi için keseyim diyorum sizce ?