Sema99 [bilinmeyen] dikişlerin var mı peki varsa agrı yapar normaldır çünkü kolay değil bebek çıktı çünkü kendini topluyor bide o yüzden bnmde ilk Doğumum da öleydi çok agrım olurdu ilk doğmumdu ama geçer canom panik yapma olur dikiş varsa onun agrısıdır
Mommadam Benimde normal doğum ama doktorum orayı temizlemek için solisyon verdi her wcden sonra onunla kopurterek yikiyorum yanma kasinma v.s olması birde antibiyotik verdi
Eagil Bende oyleydim ayaga kalkinca butun agirligim sanki oradaydi ve kan toplanmista ustune oturuyo gibi agriyodu 4 dikisim vardi 3.haftada birden gecti. 3 Haftaya kadar oturamadim
Sema99 [bilinmeyen] dikişlerden dolayı oluyor canım orayı topluyor düzeltiyor o yüzden sızlıyor zaten onu idrar yoluyla düşer
Tunis Bugün 9. Günüm düne kadar ağrım vardı bugün birden geçti bana doktorum krem karışımı yaptırdım hergün onu sürdüm bide ıslak nemli kalmıcak dedi fönle kuruttum hep. Bide benim o bölgede varisim varmış Doğum da yırtıldı onun ağrısı çok oldu Doğum dikişlerim çok acımadı
Zeynepmom [bilinmeyen] bende de oluyordu iç dikiş agrıyor diye tahmin ediyorum elinizle iç dikişe elleyince acımıştı öyle anladım sizde bakabilirsiniz
Museb [bilinmeyen] 3 normal doğum yaptım 3. Sü en zoru oldu doğumdan sonra yürüyemiodum bile o agrı anlatılamaz sanki kemiğimi kırmışım gibi 3 hafta devam etti ki dinlenmedğim için dahada zorladı 40 ma kadr parol kullandım
ALYASNB Museb Ay çok geçmiş olsun Benim bu ilk doğum, normal yaptım ama benimde ilk ağrılarım berbattı sanki ayağıma felç inecek gibi ağrıyordu o zamanlar 😔😔