Hala hala düzene oturtamadım. Sürekli uyanıyor doğduğundan beri ve memede uyuyor. Emerken de çok hareketli memeden çekiyorum uyanıyor delirecem. Akşam meyve verme dediler denedim öğlen verdim alakası olmadığını anladım. Uyku maması dedikleri irmikli falan muhallebiler yaptım kustu yemedi.Yorulsun uyusun dediler yordum daha çok uyandı. Yormadan yatırdım ağlaya ağlaya yatıp sürekli yine uyandı. Biberonla su ver dediler bakmadı bile… Denemediğim bir şey kalmadı bence… ama beceremiyorum beceremediğim için de resmen kendimi yetersiz aciz hissediyorum