Merhaba sevgili anneler bebeğim 46 günlük kabız oluyor mama verdiğim için hem mama hem anne sütü içiyor kakasını yapmadı zaman rahatsız oluyor Ben de zeytinyağı koyuyorum ama bunun dışında başka ne yapmam gerekiyor ir de yedikten sonra çok kusuyor idrar enfeksiyonuna şüpheleniyorum Yarın doktora götüreceğim İnşallah kötü bir şey çıkmaz dua eder misiniz Çok endişeleniyorum Moralim çok bozuldu bir de Acemi olduğum için kaygılıyım etrafındakiler abarttığımı söylüyorlar