Uzun zamandır nasıl yaparım diye düşündüğüm hatta korktuğum gece beslenmesini kesmek ani bir sinirle ve kararla bu gece itibari ile basliyorum biberonu sakladim gündüz gormesin diye aksam cok guzel karnini doyurdum 12de ruya öğünü yaptım gece uyaninca defalarca olcak bu biliyorum kalkcak su vercem uyutucam koycam besige kademe kademe kesmek istemiyorum birden bire kescem cunku benim oglum biberon icin uyaniyo zaten bos bile olsa uyanir biliyorum sizin varmi fikirleriniz sizler nasil kestiniz gece beslenmesini