Volmine Kızlar eşimin saç kremi yatağa geldi ve lekeler oluştu? Ben onu sildim daha çok yayıldı. Sarı gibi büyük izli bir şey çıktı ortaya ben nasıl onu çıkarabilirim . Çok kötü duruyor ya bir akıl verirmişsiniz?
esmerayes Volmine bende cocuk cok cis yapinca bi siliyim dedim daha beter oldu sapsari kaldi yatagi yikatmadan gecmiyo malesef sildikce dah beter oluyo heryere sarilik yayiliyobe yikattim eve geldiler makinayla yikadilar kuruttular tertemiz oldu
Volmine esmerayes aaa bende yıkatacağım o zaman Alezin altında kalıyor ama ben onu düşündükçe rahatsız oluyorum 🤣