5babyslove Benım bebegimin de reflüsü var hala da devam ediyor 3 aylık. İlk ayından beri üst baş değişmekten yılmıştım önlük alarak kurtuldum. Zantac verdi doktorum 1 ay kullandım aç karnına verdiğim için çok tükürmüyordu ama yüzünü buruştura buruştura içiyordu. Yaklaşık 2 haftadır içmiyor ama tüküyor sürekli bende vermedim kusması azaldı ama ben reflü maması kullanıyorum bebeğimin kilo alımı azdı sütüm yetmiyordu o çok gelişim gösterdi hem artık kilosu iyi hemde kusmuyor o mama sayesinde. Birde emzirdikten sonra hemen ağzına emzik verin cok dik pozisyonda değil de hafif eğimli tutun çok sarsmayın bebeği kucaktan kucağa örselenmesin yatırıyorsanız dahi kafası hep yüksekte olsun altını değiştirirken bile gazı cıkartıktan sonra hemen yatırmayın o şekilde kucağınızda 20-25 dk dursun. Reflü bebek cok zor insan kusmasın diye 40 takla atıyor😞