Aytyay_ zaten ortalama dördüncü ayda artık kundaktan çıkması lazım bu aylardan sonra kundak tehlike arz etmeye başlıyor. Benim oğlumda bu aylarda aynı anlattığıniz şekilde kundağıni açmaya çabalarken uyanirdi. Bence kollarını çıkarın ama bel kısmını yine sararak bkundak yapın bir müddet daha o sıkılık uykularinda biraz daha destek olur bebeğinize. Ya da isterseniz aşamalı çıkarmaya başlayın önce bir kolunu çıkarın duruma bir bakın isterseniz.