Beren 3. Günümüzdü bu gün cişi yapıyor ama kakadan çok korkuyor, çığlık çığlığa ağlıyor bu gün 1 saat oturdu lazımlığında ama yok yapmıyor acaba dedim kabızmı oldu fitil verdim yinede yapmadı. Gece uyuduktan sonra altını bağlıyordum az önce bezine yapmış. Kakayi nasıl alistircam hiç bir fikrim yok. O an çok ağladığı için sesinden benim sesimi duymuyor sakinleştirmem için.