Melahat-Nur89 8 aylık bebeğim var emmesi iyice azaldı biberona düşleşti sol göğsümü emmiyor zaten emzirme destek sistemi (eds) yi denemek istiyorum. ilk aylarda uygulanıyor fakat büyüdüğü için zor olur mu bilmiyorum. 8 9 aylıkken uygulayan oldu mu?