Eelifaryaa Sma optipro kullananlar nasıl sevdi mi bebeğiniz tadını ve kilo aldıran bir mamamı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏☺️
Melis1234 Eelifaryaa önce Aptamil aldım çok gaz yaptı sonra Bebelac aldım oda çok kilo alımı iyi değil di sma ya geçtim şuan gayette güzel içiyor ve kilo alımı bence gayette güzel iyi bir mama ama sarı kapakkisi daha iyidi sanırım
Deletedmom9 Eelifaryaa Ben uzun zaman kullandım oğluma her ay düzenli kilo alımı vardı çok beğendim gerçekten kabızlık vs sorunu da olmadı.
yaseminyaren Eelifaryaa İlk gunden beri sma otripro kullanıyoruz 2 numaraya geçtik artık 6 aylık olduk . Çok şükür bir sıkıntı olmadi kilo alımı da iyi ayına göre. Anne sütüne en yakın olan mama smadir. Severek içiyor ☺
Eelifaryaa Melis1234 bizde aptamil prosyneo kullanıyorduk fakat hep zorla içti tadını hiç sevmedi o yüzden bu mamaya geçiyoruz inşallah güzel sonuçlar alırız bizde
Eelifaryaa Deletedmom9 bizim de her ay kilo ve beslenme problemimiz var umarım bu mama da bu problemi aşarız
Eelifaryaa yaseminyaren oh ne güzel ya bizde 6 ay 9 günlüğüz bizde 2 numara ile başlayacağız direk inşallah sizin gibi olumlu sonuçlar alırız☺️
Eelifaryaa Miran2020 yaa çok sevindim sizin adınıza darısı da bize , bizde mama artı ek gıda ile devam ediyoruz biberona alıştığından beri memeyi bıraktı malesef 😌
Miran2020 Eelifaryaa benim ki hiç emmedi bile hala sağıyorum ama gitgide azalıyor çoğunlukla mama veriyorum:(
Nuryuzlum-45 Eelifaryaa evet memnunuz kabizlik yapmiyo kilosunuda güzel aliyo cok şükür meme mama devam ediyoruz ☺️