Kızlar bebeğim 4 aylık 2 aylıktan beri kısa süren öksürükleri vardı hâlâ devam ediyor sağlık ocağı olsun hastane doktoru olsun muayene de sorun görmediler ama bugün daha da sıklaştı bir türlü sebebini bulamıyoruz kafayı yicem ne olabilir bana bi akıl verin lütfen ya