Bebegim 55 gunluk, reflu yatagini mahvetti. Yanlarindaki aparatlari cikartiyor, kivrila kivrila asagiya kayiyor bacaklar ayri bir alem, kusma vs olaylari icin yan yatsin diye aldim ama bizimki degisik cikti, yatak yatakliktan cikti. Boyle dayi gibi kolunu aparata atiyor ya da kafayi dayiyor sarhos gibi. Aslinda oyle kusan bir bebek de degil, bu yataktan ne zaman kurtulabiliriz? Kusma tehlikesi ne zaman geciyor?