Fatma_02 Bebeğim 2 ay 10 günlük burun tıkanıklığı ve hırıltısı vardı dün hemn dr gittim dr duocıd şurup ile paranox fitil verdi bunları kullandıktan sonra bebeğim yeşil kaka yaptı acaba ialçlardan dolayı mı yoksa baska bişeyden de olabilir mi bu ilaçları kullanpda bebeği yeşil kaka yapan var mı
Deletedmom200 Fatma_02 ben ilaç kullanmıyorum fakat bebeğim koyu yeşil yapior bugün doktor kontrolünde doktor uzun süreli yapmadiysa ve gazı varsa normal dedi
fatima Fatma_02 bende 2 gündür calpol kullanıyorum canım dediğin gibi kakası yeşildi bence ilaçlardan
Deletedmom345 Fatma_02 3 buçuk aylıkken 20 gün kadar dışkısı yeşildi.Doktorumuz bio gaia verdi hemen düzeldi.Sizde danışın isterseniz
Mel-sin Büyüdükleri için kakalari yeşile dönmüş olamaz mı? Benim kızım da yeşil kaka yapıyor da 2 ay 7 günlük