RoyBoy bizde mehmet beye gidiyorduk ilk zamanlar.hep birşey yok çocuğun derdi canım. Sonra çocuğumda üfürüm vardı bilemedi.kalbi delikmis..hepte olumlu şeyler söyleyip yollardi. Sonra doktor değiştirdik çocukta ne varsa cıktı.Birde çok pahalı geldi bize..