Merhaba kızlar 19 aydır spiral ile korunuyorum bugune kadar okadar rahattimki ama bu adetimde cekyatı kaldırdım tek basima ve aksamina ayagmi yere basnca kasklarma bisey batti yuruyemedm ve adetim biteli 3 gun oldu surekli leke geliyor bugune kadar hic oyle bisey yasamamstm sanırım %99 spiral kaydı doktora ne zaman gitmeliym ancak pazartesi gidebilirim 4 gun ile bisey olur mu bide bunu çıkarıp hemen yerine yenisini takarlarmı 1 ay bekleyemem cunku ya o arada hamile kalırsam?